GamersCat

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

3 participantes

Us agradaria poder elegir mapa als COD?!

iBruc
    iBruc
    Admin

Nombre de missatges : 87
    Ubicació : Blanes City

Us agradaria poder elegir mapa als COD?! Empty Us agradaria poder elegir mapa als COD?!

Missatge  iBruc Dt Oct 09, 2012 2:58 am

Bones, la meva preguntra era si os agradaria poder elegir el mapa en que us agradaria jugar, com es fa a BF3, jo encara no estic decidit, pe runa part, m'agradaria, sempre jugar als mapes bons molaria, per l'altra part, seria un rollo perqe ningu jugaria als mapes no tan bons i quedarien al oblit...

Atentament, iBruc
    cibernike
    cibernike

Nombre de missatges : 6
    Ubicació : Blanes, Girona

Us agradaria poder elegir mapa als COD?! Empty Re: Us agradaria poder elegir mapa als COD?!

Missatge  cibernike Dt Oct 09, 2012 4:34 am

Jo crec que el problema es bàsicament que si la gent pogues triar triaria, per exmple, dome sempre, però alomillor a mi m'agrada jugar arkaden però no podria jugar perquè no hauria ningu per jugar :S
    iBruc
    iBruc
    Admin

Us agradaria poder elegir mapa als COD?! Empty Re: Us agradaria poder elegir mapa als COD?!

Missatge  iBruc Dt Oct 09, 2012 4:41 am

Jo opino el mateix, hi haurien mapes marginats, com nose perque (potser es per atraure a més gent) es el que pasa al Black Ops, que ara nomes es juga als mateixos mapes!

Atentament, iBruc
    Whidox
    Whidox

Nombre de missatges : 6

Missatge  Whidox Dt Oct 09, 2012 9:35 am

la meva religió em prohibeix parlar gaire de MW3, però crec que com bé dieu la gent no sabria utilitzar aquesta possibilitat i deixaria mapes apartats bounce
    iBruc
    iBruc
    Admin

Missatge  iBruc Dc Oct 10, 2012 2:14 am

jajajajaja mas fet riure! xD hahaha que gran!

Atentament, iBruc

Contenido patrocinado

Missatge  Contenido patrocinado

Data i hora actual: Ds Nov 23, 2024 8:19 pm