GamersCat

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

4 participantes

Nou Dead Island!

Urahara
    Urahara

Nombre de missatges : 2
    Ubicació : Blanes

Nou Dead Island! Empty Nou Dead Island!

Missatge  Urahara Dv Set 21, 2012 5:50 am

Dead Island Riptide es la segona part del no tan famós Dead Island. La veritat, és un joc al qual li he dedicat moltes hores, tot i que el trailer no diu massa aconseguiex deixarme intrigat. Recordem que el Dead island era un joc, segons la meva opinió, innovador. Amb una gran trama que deixa un bon sabor de boca. Què penseu d'aquest joc? Respectaràn l'online? El milloraràn? Els protagonistes viatjen a l'illa o els zombies canvien de lloc?

cheers Saluts! cheers

iBruc
    iBruc
    Admin

Nombre de missatges : 87
    Ubicació : Blanes City

Nou Dead Island! Empty Re: Nou Dead Island!

Missatge  iBruc Ds Set 22, 2012 9:36 pm

Joder increible trailer tio! Nose com su fan pero fan uns trailers de pell de gallina, amb aquets contrapunts audiovisuals on es veu la frenetica accio dels zombies ardera i la musica suava i tranquila..realment genial, el que sa de veure pero, es si milloraran grafics, faran un bon online i principalment si la trama es bona!

Atentament, iBruc
    epic-brac
    epic-brac

Nombre de missatges : 8

Missatge  epic-brac Ds Set 22, 2012 11:12 pm

Esta molt guapu, fins i tot t'entren ganes de compralu tot i que jo no he jugat amb el primer. Aquet joc promet!
    cibernike
    cibernike

Nombre de missatges : 6
    Ubicació : Blanes, Girona

Missatge  cibernike Ds Set 29, 2012 8:50 pm

Després de veure el trailer del primer joc no esperaba menys d'aquesta companya i espero que el joc millori el que es va veure en l'1, que per cert encara no m'he passat xD

Contenido patrocinado

Missatge  Contenido patrocinado

Data i hora actual: Dj Nov 21, 2024 9:48 pm