Bueno aquest post l'obro perque he pensat que ja que som pocs i tots som catalans dons nose podriem esplicar una mica qui som, on vivim , alomillor hi ha algu de nosaltres que viu al mateix lloc que l'altre i no ho sap, nose es per fer d'aixo com una familia, nose si us sembla be pero per comensar bueno jo em dic Pol i vic a Montgat, un poble del Maresme al costat de Barcelona, tinc 19 anys i estudio disseny. Saluts!
5 participantes
Per coneixens una mica més
miquel_cNja- Nombre de missatges : 23
Ubicació : La Canonja, Tarragona
- Mensaje n°2
Re: Per coneixens una mica més
Jo em dic Miquel, tinc 16 anys i visc a La Canonja, al costat de Tarragona (Entre TGN i Reus, davant l'aeroport de reus )
Estudio Batxillerat Tecnològic
Salutacions,
miquel_cNja
Estudio Batxillerat Tecnològic
Salutacions,
miquel_cNja
iBruc- Admin
- Nombre de missatges : 87
Ubicació : Blanes City
- Mensaje n°3
iee! Jo ma dic Marc, visc a Blanes, primer poble de la costa Brava, tinc 16 anys i estic estudiant 1r de Batx Artistic, me tret 50 moabs i estic molt boig :3 jajajjaja espero que aquest forum tiri endevant i ens ho passem geniaaaaal!^^
Atentament, iBruc
Atentament, iBruc
FrOsTeRx- Nombre de missatges : 21
Ubicació : Montbui
- Mensaje n°4
Jo em dic Joel i visc en un poble que es diu Montbui, està al costat d'Igualada en la comarca de l'Anoia. Tinc 14 anys i actualment no estic en cap institut per problemes personals, qui sap si en un futur hi estaré...
Salutacions companys!
Salutacions companys!
carlosbad251- Nombre de missatges : 9
Ubicació : Llagostera
- Mensaje n°5
Holia
Jo em dic Carles, tinc 14 ans amb n i estudiaré informàtica, soc de llagostera,girona y m'agrada fer pachoca i odio el reggaeton jajaaj
iBruc- Admin
- Nombre de missatges : 87
Ubicació : Blanes City
- Mensaje n°6
jajajajajajja ese carlos jajajajaja que jefe! xD Llagostera? Vava heu de eliminar al valencia!!! jajajjajajajaa
Atentament, iBruc
Atentament, iBruc