GamersCat

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

3 participantes

LA MÚSICA ELECTRÒNICA: Introducció

maxthefuck

Nombre de missatges : 1

LA MÚSICA ELECTRÒNICA: Introducció Empty LA MÚSICA ELECTRÒNICA: Introducció

Missatge  maxthefuck Dg Des 30, 2012 3:23 am

Mai us heu preguntat com s'aconsegueixen sons tan brutals com en el Dubstep, tan sofisticats com en el House o tant excitants com en el Hardcore? Jo em vaig fer aquesta mateixa pregunta ara farà 2 o 3 anys.

I vaig descobrir que, teòricament, es generen amb un instrument anomenat sintetitzador. Ràpidament vaig quedar fascinat per aquest instrument, però la meva alegria va desapareixer quan vaig descobrir el preu d'aquests teclats moderns. El MiniMoog Voayager XL, per exemple, costava aproximadament 4300€. Va ser frustrant Neutral . Però ven aviat vaig descobrir que els artistes com Avicii, Skrillex, Hardwell i tots aquests no veien servir sintetitzadors físics com el d'abans, sinó que feien servir ordinadors equipats amb programes que imitaven les funcions d'un sintetitzador.

Durant les pròximes setmanes penjaré una bateria de posts per explicar tant la història com l'actualitat de la música electrònica, els programes amb els que es produeix i com es fa.

D'aquí poc temps penjaré també l'instal·lador del programa de producció més bàsic i simple de tots: el FL Studio.

En el pròxim post farem una petita introducció al FL, aixi que intenteu baixar-lo ja o estigueu a la guait per quan penji l'instal·lador!

ENS VEIEM!
    iBruc
    iBruc
    Admin

Nombre de missatges : 87
    Ubicació : Blanes City

LA MÚSICA ELECTRÒNICA: Introducció Empty Re: LA MÚSICA ELECTRÒNICA: Introducció

Missatge  iBruc Ds Gen 05, 2013 11:35 pm

Ostres! Magnific post! Estic moltissim interesat en veure el seguent JA! Ara be...4300€?! o.O buah! no sabia que fos tan car!!! Moltes gracies per patricipar en kla nostra petita comunitat!^^

Atentament, iBruc
    Ratchet
    Ratchet
    Admin

Nombre de missatges : 8
    Ubicació : In da house

Missatge  Ratchet Dt Jun 11, 2013 3:00 am

sense preses, comença quan puguis, s'agraeix Smile

Contenido patrocinado

Missatge  Contenido patrocinado

Data i hora actual: Dj Nov 21, 2024 7:24 pm